Starbucks

Pentru că mai este luna florilor și a deschiderii sezonului petrecerilor estivale și ne bucurăm de vremea frumoasă  de afară, Starbucks aduce vara mai aproape cu noile băuturi reci, Cold Brew și Cold Brew Vanilla Sweet Cream, Black Mocha & White Mocha Frappuccino și produsele delicioase de sezon, cu aroma zilelor de vacanță.

Cafeaua Cold Brew este obținută de barista Starbucks prin infuzare lentă în apă rece timp de 20 de ore, pentru a crea o băutură bogată și catifelată.  Dacă alegi Cold Brew Vanilla Sweet Cream, vei putea savura cafeaua rece în combinație cu frișcă cremoasă de vanilie.

Noile sortimente de băuturi reci, Black Mocha & White Mocha Frappuccino au un gust cremos, bogat, în negru sau alb, în funcție de preferințe, cu multă frișcă.  Sunt băuturile ideale pentru vară atunci când ai nevoie de un boost răcoritor. Noile Frappucino reprezintă însoțitorul perfect care potolește setea în timpul unei plimbări în parc cu prietenii.

Fluffins în cele 2 variante cu fructe de pădure și scorțișoară și mere sunt realizate din aluat moale, cu o crustă fină și o umplutură formată din șase tipuri diferite de fructe de pădure sau măr și caramel. Aluatul este așezat manual în forme de copt pentru a obține rulouri unice și delicioase.

Tortul răcoritor, în trei straturi, piersică, fructe de pădure și ciocolată albă, este realizat din aluat pufos și umplut cu o cremă din fructe. Gustul său inconfundabil te va duce cu gândul la serile de vară din copilărie. Ediția limitată va intra în toate cafenelele după jumătatea lunii mai.

Noul sortiment de cafea Starbucks, Peru, o cafea complexă, cu aciditate redusă și aromă de migdale, își are originile în îndepărtata Americă de Sud, pe plantațiile din munții Anzi, dezvoltând o legătură specială cu soarele, ploaia și solul bogat din zonă. De la espresso-ul pregătit de baristas Starbucks în cafenea, la băutura preparată acasă, gustul cafelei Peru este inconfundabil.

Prima cafenea Starbucks din Craiova va asteapta în Mercur Center! Iubitorii de cafea din oraș au acum ocazia de a se bucura de băuturile espresso delicioase marca Starbucks, realizate manual, într-o nouă cafenea frumoasă și primitoare.

„Starbucks este un brand foarte popular în România, un loc de întâlnire preferat pentru iubitorii de cafea. Vom continua să construim în țară mai multe cafenele frumoase pentru a aduce experiența Starbucks cât mai aproape de toți clienții”.

Starbucks a intrat pe piața românească în 2007, când a deschis prima cafenea în centrul de retail din București - Plaza România . În prezent, există 21 de cafenele Starbucks în țară: 13 în București, una în Cluj - Napoca, două în Timișoara, două în Constanța, una în Brașov și două în Iași. Brand-ul este operat de AmRest în baza unui contract de licență cu Starbucks începând din luna iunie 2015, când AmRest a achiziționat anteriorul operator Starbucks din România.

Informații adiționale

  • Corp: nou
  • Etaj: parter
  • Mercur Center

    URMARESTE-NE SI PE

    Instagram